O PROJEKCIE
Happa to Mame
Cel: wejście szturmem w branżę matcha w Polsce
- Doradztwo techniczne
- Analiza serwisu
- Wdrożenie key visual
- Warsztaty projektowe
- Dedykowane moduły
- Bieżąca administracja






WYZWANIE
Nowy kierunek
Podstawowym wyzwaniem dotyczącym happatomame.pl był reconcept ówczesnej strony intrentowej. Ta była niezwykle minimalistyczna, uboga w treść oraz cechowała się niedużą konwersją.
KROK 1: POPRAWA PERFORMANCE
Wydajność i responsywność
Aby to uczynić należało najpierw poprawić doświadczenia użytkowników. W tym celu przepisaliśmy silnik na którym funkcjonowałą strona na szybszy, tak by nie zatracić zalet płynących z obecnego CMSa, ale poprawić wyraźnie czas wczytywania podstron oraz wyeliminować błedy struktury strony.




Ecommerce 2.0
Kolejnym krokiem była rozbudowa systemu zakupowego, tak by możłiwa była ekspansja na rynek ogólnopolski. W tym celu odbyliśmy sesje warsztatowe które wyłoniły zakres zmian, które sukcesywnie wdrażaliśmy.
- Rejestracja użytkowników B2B
- Indywidualne ceny dla B2B
- Podstrony widoczne jedynie dla B2B
- Personalizowane komunikaty i newslettery B2B
KROK 2: ROZWÓJ I DEVELOPMENT
UX & client first
W następnej iteracji przyjrzeliśmy się wartości informacyjnej serwisu oraz jego dostępności. Wprowadziliśmy dodatkowe podstrony informacyjne, poprawiliśmy wygląd procesu zakupowego, dodaliśmy nowe metody płatności i dostawy oraz narzędzia analityczne by analizować zachowanie użytkowników.




Po wdrożeniu tych zmian zaczęliśmy proces intensywnego rozwoju. Zamiarem naszym oraz KLienta było to aby happatomame stało się czymś więcej niż sklepem. I tak oto zrodził się pomysł…

KROK 3: WYRÓŻNIJ SIĘ
KISO MAP
…które uczyniło ze strony happatomame hybrydę hurtoni, sklepu internetowego oraz social media.
PODSUMOWANIE
Efekty naszych działań
Nasza współpraca rozpoczęła się w 2020 roku i trwa do dziś! W tym czasie pomogliśmy zoptymalizować procesy sprzedaży online, dokonaliśmy unifikacji i integracji narzędzi sprzedażowych, zautomatyzowaliśmy sprzedaż oraz zwiększyliśmy rozpoznawalność marki.
