Skip links

O PROJEKCIE

Happa to Mame

Cel: wejście szturmem w branżę matcha w Polsce

WYZWANIE

Nowy kierunek

Podstawowym wyzwaniem dotyczącym happatomame.pl był reconcept ówczesnej strony intrentowej. Ta była niezwykle minimalistyczna, uboga w treść oraz cechowała się niedużą konwersją.

KROK 1: POPRAWA PERFORMANCE

Wydajność i responsywność

Aby to uczynić należało najpierw poprawić doświadczenia użytkowników. W tym celu przepisaliśmy silnik na którym funkcjonowałą strona na szybszy, tak by nie zatracić zalet płynących z obecnego CMSa, ale poprawić wyraźnie czas wczytywania podstron oraz wyeliminować błedy struktury strony.

Ecommerce 2.0

Kolejnym krokiem była rozbudowa systemu zakupowego, tak by możłiwa była ekspansja na rynek ogólnopolski. W tym celu odbyliśmy sesje warsztatowe które wyłoniły zakres zmian, które sukcesywnie wdrażaliśmy.

KROK 2: ROZWÓJ I DEVELOPMENT

UX & client first

W następnej iteracji przyjrzeliśmy się wartości informacyjnej serwisu oraz jego dostępności. Wprowadziliśmy dodatkowe podstrony informacyjne, poprawiliśmy wygląd procesu zakupowego, dodaliśmy nowe metody płatności i dostawy oraz narzędzia analityczne by analizować zachowanie użytkowników.

Po wdrożeniu tych zmian zaczęliśmy proces intensywnego rozwoju. Zamiarem naszym oraz KLienta było to aby happatomame stało się czymś więcej niż sklepem. I tak oto zrodził się pomysł…

KROK 3: WYRÓŻNIJ SIĘ

KISO MAP

…które uczyniło ze strony happatomame hybrydę hurtoni, sklepu internetowego oraz social media.

PODSUMOWANIE

Efekty naszych działań

Nasza współpraca rozpoczęła się w 2020 roku i trwa do dziś! W tym czasie pomogliśmy zoptymalizować procesy sprzedaży online, dokonaliśmy unifikacji i integracji narzędzi sprzedażowych, zautomatyzowaliśmy sprzedaż oraz zwiększyliśmy rozpoznawalność marki.

Zobacz
Przeciągnij