Skip links

O PROJEKCIE

T2S

Cel: Dotychczasowa strona internetowa T2S była przestarzała, trudna w obsłudze i nie spełniała oczekiwań działu marketingu. Brak możliwości swobodnego dodawania treści oraz ograniczenia techniczne utrudniały prowadzenie skutecznych działań marketingowych. Agencja odpowiedzialna za marketing klienta wskazywała, że aktualna strona ogranicza efektywność kampanii i potrzebna jest jej modernizacja.​

WYZWANIE

Nowy kierunek

T2S Sp. z o.o. to firma technologiczna i usługowa, specjalizująca się w kompleksowym wdrażaniu systemów Comarch ERP w mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach. Z siedzibą w Warszawie, T2S oferuje również własne, innowacyjne rozwiązania, przejmując odpowiedzialność za efektywność, stabilność i bezawaryjność dostarczanych technologii. Firma zatrudnia od 51 do 200 pracowników i działa na rynku od 2004 roku

KROK 1: ANALIZA POTRZEB KLIENTA I WARSZTATY UX

Wydajność i responsywność

Komunikacja odbywała się głównie online, z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Meet. Regularne spotkania oraz wspólny board projektowy zapewniały transparentność działań i szybkie reagowanie na potrzeby klienta.​

Nasze pomysły i rozwiązania

Kolejnym krokiem była rozbudowa systemu zakupowego, tak by możłiwa była ekspansja na rynek ogólnopolski. W tym celu odbyliśmy sesje warsztatowe które wyłoniły zakres zmian, które sukcesywnie wdrażaliśmy.

KROK 2: PROJEKTOWANIE INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA W FIGMA, WE WSPÓŁPRACY Z DZIAŁEM MARKETINGU T2S.​

UX & client first

W następnej iteracji przyjrzeliśmy się wartości informacyjnej serwisu oraz jego dostępności. Wprowadziliśmy dodatkowe podstrony informacyjne, poprawiliśmy wygląd procesu zakupowego, dodaliśmy nowe metody płatności i dostawy oraz narzędzia analityczne by analizować zachowanie użytkowników.

Po wdrożeniu tych zmian zaczęliśmy proces intensywnego rozwoju. Zamiarem naszym oraz KLienta było to aby happatomame stało się czymś więcej niż sklepem. I tak oto zrodził się pomysł…

KROK 3: ROZWÓJ I WDROŻENIE STRONY W WORDPRESS

Implementacja

…które uczyniło ze strony happatomame hybrydę hurtoni, sklepu internetowego oraz social media.

PODSUMOWANIE

Efekty naszych działań

Nasza współpraca trwa do dziś! W tym czasie pomogliśmy w osiągnieciu takich rezultatów jak:

  • Zauważalny wzrost ruchu na stronie oraz liczby zapytań ofertowych.​
  • Poprawa konwersji dzięki lepszej strukturze strony i łatwiejszemu dostępowi do informacji.​
  • Zmniejszenie obciążenia zespołu marketingowego poprzez automatyzację i łatwiejsze zarządzanie treścią.​
Zobacz
Przeciągnij