O PROJEKCIE
T2S
Cel: Dotychczasowa strona internetowa T2S była przestarzała, trudna w obsłudze i nie spełniała oczekiwań działu marketingu. Brak możliwości swobodnego dodawania treści oraz ograniczenia techniczne utrudniały prowadzenie skutecznych działań marketingowych. Agencja odpowiedzialna za marketing klienta wskazywała, że aktualna strona ogranicza efektywność kampanii i potrzebna jest jej modernizacja.
- Zwiększenie liczby zapytań ofertowych poprzez poprawę funkcjonalności i dostępności strony.
- Usprawnienie procesu zakupowego dla klientów B2B.
- Automatyzacja działań marketingowych poprzez integrację z narzędziami analitycznymi i marketingowymi.
- Stworzenie elastycznego systemu zarządzania treścią umożliwiającego szybkie aktualizacje.




WYZWANIE
Nowy kierunek
T2S Sp. z o.o. to firma technologiczna i usługowa, specjalizująca się w kompleksowym wdrażaniu systemów Comarch ERP w mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach. Z siedzibą w Warszawie, T2S oferuje również własne, innowacyjne rozwiązania, przejmując odpowiedzialność za efektywność, stabilność i bezawaryjność dostarczanych technologii. Firma zatrudnia od 51 do 200 pracowników i działa na rynku od 2004 roku
KROK 1: ANALIZA POTRZEB KLIENTA I WARSZTATY UX
Wydajność i responsywność
Komunikacja odbywała się głównie online, z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Meet. Regularne spotkania oraz wspólny board projektowy zapewniały transparentność działań i szybkie reagowanie na potrzeby klienta.



Nasze pomysły i rozwiązania
Kolejnym krokiem była rozbudowa systemu zakupowego, tak by możłiwa była ekspansja na rynek ogólnopolski. W tym celu odbyliśmy sesje warsztatowe które wyłoniły zakres zmian, które sukcesywnie wdrażaliśmy.
- Przeprowadziliśmy warsztaty UX z zespołem marketingu T2S, aby dokładnie zrozumieć potrzeby użytkowników i cele biznesowe.
- Zaprojektowaliśmy nową stronę w systemie WordPress, wykorzystując Advanced Custom Fields (ACF) do stworzenia dedykowanego systemu zarządzania treścią.
- Wdrożyliśmy personalizacje umożliwiające łatwe dostosowywanie treści do różnych grup odbiorców.
- Zintegrowaliśmy stronę z narzędziami analitycznymi, takimi jak Google Analytics 4, oraz z systemami marketingowymi klienta.
KROK 2: PROJEKTOWANIE INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA W FIGMA, WE WSPÓŁPRACY Z DZIAŁEM MARKETINGU T2S.
UX & client first
W następnej iteracji przyjrzeliśmy się wartości informacyjnej serwisu oraz jego dostępności. Wprowadziliśmy dodatkowe podstrony informacyjne, poprawiliśmy wygląd procesu zakupowego, dodaliśmy nowe metody płatności i dostawy oraz narzędzia analityczne by analizować zachowanie użytkowników.
Po wdrożeniu tych zmian zaczęliśmy proces intensywnego rozwoju. Zamiarem naszym oraz KLienta było to aby happatomame stało się czymś więcej niż sklepem. I tak oto zrodził się pomysł…

KROK 3: ROZWÓJ I WDROŻENIE STRONY W WORDPRESS
Implementacja
…które uczyniło ze strony happatomame hybrydę hurtoni, sklepu internetowego oraz social media.
PODSUMOWANIE
Efekty naszych działań
Nasza współpraca trwa do dziś! W tym czasie pomogliśmy w osiągnieciu takich rezultatów jak:
- Zauważalny wzrost ruchu na stronie oraz liczby zapytań ofertowych.
- Poprawa konwersji dzięki lepszej strukturze strony i łatwiejszemu dostępowi do informacji.
- Zmniejszenie obciążenia zespołu marketingowego poprzez automatyzację i łatwiejsze zarządzanie treścią.