Audyt użyteczności serwisu
Kompleksowo skanujemy Twoją stronę internetową lub sklep internetowy w poszukiwaniu nieoptymalnych rozwiązań. Wskazujemy zbyt długi czas ładowania, przestarzałe skrypty, zbyt konkurencyjne elementy czy sekcje niejasne dla użytkowników.
Zmieniając wskazane przez nas punkty jesteś w stanie poprawić komfort korzystania za strony, co może przełożyć się na więcej konwersji, mniej porzuconych koszyków czy wyższą statystykę odwiedzin witryny.
CZYM JEST AUDYT UŻYTECZNOŚCI
Audyt użyteczności to kompleksowa i wieloaspektowa analiza Twojej strony internetowej. W ramach audytu bierzemy pod uwagę takie aspekty jak dostępność i czytelność strony, rozmieszczenie jej elementów, architektura informacji, wyrazistość kluczowych elementów dla użytkownika czy korelacje treści strony z identyfikacją marki.
Sprawdź co możemy
Ci zaoferować
Dogłębna analiza
- Personalizowany audyt
- Wieloaspektowa analiza
Indywidualne podejście
- Nie opieramy się na szablonie
- Personalizowane rekomendacje
Pełniejsze zestawienie
- Aspekty wybiegajace poza UX
Co po audycie? Jesteśmy w stanie pomóc z wdrożeniem
Wprowadziliśmy innowacyjny system ticketowania, który umożliwia Tobie sprawowanie pełnej kontroli nad procesem administracji. To Ty decydujesz o nakładzie pracy w miesiącu oraz o kierunku prac. Bez konieczności stałego zatrudniania pracowników IT.
Sprawdzony
i płynny proces
sprawdź jak to robimy
Audyt użyteczności to stosunkowo proste działanie, jednak jak każda oferowana przez nas usługa jest procesem starannie przemyślanym i skonstruowanym na bazie wieloletnich doświadczeń ekspertów.
01.
Kontakt z Klientem
Wszystko rozpoczyna się od formularza kontaktowego, w którym nasz Klient wskazuje adres strony oraz doprecyzowuje, które jej aspekty są dla niego samego nieakceptowalne.
Aspekty te poddawane są przez nasz zespół wnikliwej analizie i pojawiają się na szczycie priorytetowanej listy zadań.
02.
Audyt właściwy
Po zaraportowaniu zgłoszonych aspektów, nasz dział samodzielnie analizuje stronę internetową Klienta tworząc listę kwestii UXowych, estetycznych oraz sprzedażowych, które mogą wpływać negatywnie na odbiór strony.
Kwestie te zostają pogrupowane według klucza istotności ich zmiany lub wprowadzenia oraz zestawione z wcześniej odnotowanymi aspektami wskazanymi przez Klienta.
03.
Raport i kontakt zwrotny
Owocem owego zestawienia jest personalizowany raport, w którym nasz specjalista wypunktowuje wszystkie kwestie wraz z ich priorytetyzacją i potencjalnym wpływem na odbiór strony.
Taki raport prezentowany jest Klientowi podczas spotkania, a następnie Klient decyduje czy chce samodzielnie wprowadzić takie zmiany czy zleca wdrożenie opisanych zmian nam.
Przedstaw nam swoje oczekiwania, opracujmy wspólnie optymalną strategię działania oraz rozplanujmy harmonogram prac. Do dyspozycji masz zespół specjalistów, który kompleksowo zaopiekuje się działaniem Twojej firmy w sieci.