Audyt zgodności legislacyjnej
Całkowita i pełna analiza twojej strony internetowej pod kątem zgodności z obowiązującym prawem cyfrowym, rekomendacjami Google oraz zastosowania dyrektyw unijnych.
CZYM JEST AUDYT ZGODNOŚCI
Audyt zgodności to kompleksowa rewizja serwisu internetowego pod kątem realizacji wymagań nałożonych na strony internetowe oraz sklepy internetowe przez prawo polskie i europejskie, a także przez reklamodawców.
Co zawiera audyt
- Wskazanie brakujących elementów prawnych (klauzule, dokumenty do pobrania, regulamin, polityka etc.)
- Analize implementacji dyrektyw unijnych z zakresu prawa cyfrowego
- Analize komunikatów oraz monitów pod kątem zgodności z prawem krajowym oraz międzynarodowym
- Na zyczenie Klienta: rekomendacje związane z planowanym wdrożeniem dodatkowych modułów na stronie, takich jak płatności, opinie czy platformy sprzedażowe.
Czego nie zawiera audyt
- Gotowych wzorów dokumentów cyfrowych, takich jak: regulaminy, polityka zwrotów
- Porad prawnych, także z zakresu prawa cyfrowego, jego interpretacji oraz implementacji
CO ZYSKUJESZ?
Fachowa ocena
pod kątem zgodności elementów strony z wymogami prawnymi
Rekomendacje
otrzymujesz od nas pełną listę rekomendowanych zmian na stronie
Konsultacja
Po otrzymaniu raportu masz odbycia z naszym specjalistą darmowej konsultacji
Sprawdzony
i płynny proces
sprawdź jak to robimy
Audyt zgodności to stosunkowo proste działanie, jednak jak każda oferowana przez nas usługa jest procesem starannie przemyślanym i skonstruowanym na bazie wieloletnich doświadczeń ekspertów.
01.
Kontakt z Klientem
Wszystko rozpoczyna się od formularza kontaktowego, w którym nasz Klient wskazuje adres strony do analiza oraz opcjonalnie aspekty na które najsilniej chciałbym zwrócić uwagę.
Aspekty te poddawane są przez nasz zespół wnikliwej analizie i pojawiają się na szczycie priorytetowanej listy zadań.
02.
Audyt właściwy
Po zaraportowaniu zgłoszonych aspektów, nasz dział samodzielnie analizuje stronę internetową Klienta tworząc listę kwestii implementacji dyrektyw legislacyjnych.
Kwestie te zostają pogrupowane według klucza istotności ich zmiany lub wprowadzenia oraz zestawione z wcześniej odnotowanymi aspektami wskazanymi przez Klienta.
03.
Raport i kontakt zwrotny
Owocem owego zestawienia jest personalizowany raport, w którym nasz specjalista wypunktowuje wszystkie kwestie wraz z ich priorytetyzacją i potencjalnym wpływem na postrzeganie strony przez usługi Google czy potencjalnymi reperkusjami prawnymi.
Taki raport prezentowany jest Klientowi podczas spotkania, a następnie Klient decyduje, które z tych zmian i w jakim czasie chciałby wprowadzić na stronie.
Przedstaw nam swoje oczekiwania, opracujmy wspólnie optymalną strategię działania oraz rozplanujmy harmonogram prac. Do dyspozycji masz zespół specjalistów, który kompleksowo zaopiekuje się działaniem Twojej firmy w sieci.